Jak prodávám nemovitosti?

Do prodeje Vaší nemovitosti INVESTUJI:

  • čas
  • energii
  • peníze (placené inzertní weby např.: sreality.cz, reality.idnes.cz, ceskereality.cz…)
  • nasazení špičkových technologií
  • spolupráci kolegů

…a to vše pro dosažení profesionální prezentace nemovitosti

7 důležitých věcí, které udělají při prodeji Vaší nemovitosti MALÝ zázrak a nemovitost díky tomu bude profesionálně prezentována:

1. Příprava před focením a fotostaging

Fotografie nemovitostí nám zajišťuje profesionální fotograf, ale důležitá je i příprava před focením. Ne nadarmo se říká, že jíme také očima. A proto je důležité, aby byla nemovitost na focení maximálně připravená.

2. Fotografie od profesionála

Protože fotografie je to první, co mluví k našim klientům.

3. Půdorys

Půdorysy k inzerátu prostě patří. Proč? Protože je potenciální zájemci chtějí a potřebují. Je to totiž nejlepší způsob, jak si udělat reálnou představu o prostoru a uspořádání jednotlivých prvků v něm.

4. Videoprohlídka, 3D sken nemovitosti

Váháte, zdali může být propagace Vaší nemovitosti právě videoprohlídkou účinnější? Všichni sledujeme raději videa, než si jen prohlížíme fotky. Právě videoprohlídka nám zajistí možnost oslovit ještě více zájemců.

Díky 3D scanu si zájemce „projde“ celý byt v klidu z pohodlí domova od počítače a získá detailní přehled o nemovitosti.

5. Dron

Správně nafocené letecké fotky a chytře natočená letecká videa nemovitostí totiž prokazatelně zvyšují zájem kupců o nemovitost. Kvalitní letecké foto nemovitostí a kvalitní video záběry nemovitosti z ptačí perspektivy jsou zvláště neocenitelné v případě, že se nemovitosti nacházejí v atraktivní lokalitě, kterou plně vystihne pouze záběr z výšky.

6. Samostatný web nemovitosti

V dnešní době nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvořím pro Vaši nemovitost vlastní webovou stránku, kde zájemce nalezne kompletní informace, video, fotografie, půdorys, 3D sken…

7. Reklama na sociální sítích

Co dalšího lze udělat pro efektivnější prodej Vaší nemovitosti? Vytvořit placenou propagaci na sociálních sítí jako je Facebook a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu.

A ještě něco navíc…

© Copyright 2021 Realitní makléř | Realitní makléř Třeboň, Lišov | Jan Borovka

Vytvořili v: